איך למצוא את הג'ינס המושלם

איך למצוא את הג'ינס המושלם

אין ארון בגדים בעולם שלא תמצאו בו ג'ינס. הבד שהומצא במקור בצרפת קיבל את פרסומו כשהפך לבגד פופולרי בקרב הכורים בארצות הברית. מה סוד הקסם שלו ואיך מוצאים את הג'ינס המושלם?

ג'ינס בכל מקום

באופן אוטומטי אנחנו קוראים ג'ינס למכנסיים, אך למעשה מוצרים רבים מאוד נתפרים מג'ינס או בדים אחרים בהדפסה דמוית ג'ינס. אפשר למצוא חולצות, מכנסיים, בדי ריפוד, תיקים, כובעים ועוד ובשנות ה 80 כיכב אצל תלמידים רבים קלמר הג'ינס. את מכנסי הג'ינס אפשר למצוא במגוון גדול מאוד של צבעים, גוונים של כחול, שהוא הצבע המזוהה ביותר עם ג'ינס ובגזרות רבות מאוד. שפע הגזרות והצבעים מאפשר לכל אחת ואחד למצוא את הג'ינס המתאים, המחמיא וזה שהם הכי אוהבים.

איך מוצאים את הג'ינס הנכון

הדבר החשוב ביותר הוא הגזרה. גזרות הג'ינס מתעדכנות כל הזמן ומתאימות את עצמן לאופנה או אולי אפילו מכתיבות את האופנה. הגזרה הקלאסית היא הישרה, זאת שמחבקת את האגן והירכיים וממשיכה בקו ישר עד לקרסוליים, על פי רוב גזרה זו תחמיא לכולם וכולן. גזרת הסקיני דומה לגזרה הישרה אך היא ממשיכה ונצמדת לאורך כל הרגל, מומלצת פחות לבעלות אגן רחב אך מאוד פופולרית בשל נוחותה הרבה. גזרת ה BOOT CUT נועדה במקורה לבוקרים. בחלקה התחתון של הגזרה המכנסיים מתרחב כדי שיוכל לעלות על מגף הבוקרים. הגזרה מחמיא לגוף בעל קימורים ומקנה פרופורציות נהדרות לגוף. מומלץ כמובן עם מגפיים. גזרת הבויפרנד היא גזרה שלמעט רזות מאוד אינה מחמיאה לאף אחת מכיוון שהיא שופעת בבד, נמוכה ונותנת מראה של גוף רחב. 

גובה המכנסיים

הדבר הכי נזיל ומשתנה תדירות בעולם הג'ינסים הוא גובה הגזרה. בעוד הגזרה הרגילה, גובה ביניים, מחמיאה כמעט לכולן, קשה לומר זאת על הגבהים האחרים. הגזרה הנמוכה מקצרת את הרגליים ואינה מחמיאה לישבן ועם זאת היא הייתה פופולרית מאוד בשנות ה 60, הפציעה שוב לפני כמה שנים ושלטה ביד רמה בתחום. 

מגוון ג'ינסים

בעוד אפשר למצוא ג'ינס צבועים בצבעים רבים, הצבעים הקלאסיים נעים בין שחור דרך כל מיני גוונים של כחולים ועד ללבן. כדאי לדעת שככל שצבע הג'ינס ככה יותר, אפילו ג'ינס שחור, כך הוא יחמיא יותר. לכן לבעלות גוף מלא מומלץ להיצמד לגוונים הכהים. 

יש ג'ינסים קצרים, כאלה עם קרעים, עם דוגמאות, הדפסים וניטים, אפשר לדבר על איזה נעליים מתאימות לג'ינס ואיזה חולצה כדאי ללבוש עם ג'ינס, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שככל שהגזרה של הג'ינס תהיה נכונה ומדויקת קשה מאוד לטעות עם כל השאר. הכי חשוב שהאישה או הגבר מרגישים בנוח בגזרה.

חשוב לזכור שג'ינס אינו בגד אלגנטי, הוא מתאים לכל מקום, בכל שעה – ג'ינס הוא הבחירה הבטוחה והמוצלחת ביותר.

אודות אילון אוריאל

אילון אוריאל כותב בלוגים כבר משנת 2018. ברוכים הבאים לבלוג שלי כאן תמצאו עמון מידע שימושי על כל מה שאתם צריכים לדעת על עולם האינטרט בהמון תחומים. המון מידע מקצועי וניסיון חיים אישי שלי שאני שמח לשתף איתכם. בנוסף מעדכן אתכם במבצעים ומוצרים שכדאי לרכוש באינטרנט בכל תחום.

פוסטים אחרונים שכתבתי

דילוג לתוכן