מיכל הדחה סמוי לאסלה

מיכל הדחה סמוי לאסלה

מיכל הדחה סמוי לאסלה הוא מתקן שניתן להתקין בקערת שירותים לשליטה בשטיפה של המים. זה נקרא גם מיכל הדחה נסתר. הוא מונע את שמיעת צליל השטיפה מחוץ לחדר האמבטיה ובכך מספק יותר פרטיות.

בנוסף, הוא מונע הצפה במקרה של סתימת שירותים או שירותים שעולים על גדותיהם עקב צנרת ביוב שגולשת או צנרת שבורה. מיכל ההדחה הסמוי מונע גם נזק לרצפה ולקירות סביבו על ידי מניעת התזת מים מקערת השירותים בעת השטיפה.

מיכלי הדחה סמויים הם דרך מצוינת לשמור על חדר האמבטיה שלכם נקי ולחסוך במים.

האסלה היא החדר המשומש ביותר בבית ולכן חשוב להקפיד שהיא נוחה לשימוש ולניקוי. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא באמצעות השקעה במיכל הדחה סמוי. מיכלים אלו מעוצבים עם דלת פתח המאפשרת לך לשטוף בקלות את האסלה מבלי שתצטרך לגעת בכלום.

מיכלים אלה הם גם ידידותיים לסביבה מכיוון שהם מפחיתים את צריכת המים עד 90%.

מה המטרה של מיכל ההדחה הסמוי?

מיכל ההדחה הנסתר הוא מתקן אינסטלציה שנועד להסתיר את האסלה מהעין.

למיכל ההדחה הנסתר שלוש מטרות: 1) חיסכון במים 2) עיצוב אסתטי ו-3) תברואה.

מיכל הדחה נסתר הוא מיכל שמוסתר מאחורי קיר או חפץ אחר. המיכל משמש לאגירת מים ושטיפה באסלה. הוא ממוקם בדרך כלל במרתף של בניין או באזור שיש בו אוורור לקוי.

מיכל הדחה נסתר מספק נוחות לאנשים המתגוררים בדירות בהן אין שירותים בכל קומה. זה גם עוזר למנוע הצפת יתר כאשר האסלה עולה על גדותיה.

מהם היתרונות של מיכל הדחה סמוי?

מיכל הדחה סמוי הוא סוג של שירותים סמויים מהעין, כך שניתן להתקין אותו בכל חלל. יש לו מיכל שצמוד לרצפה ואין לו צנרת גלויה. מיכל ההדחה הסמוי המוביל היום הוא מבית גרואה המספקת מגוון פתרונות אינסטלציה לרבות מיכל הדחה דגם : grohe 38825000 שהפך להיות מיכל ההדכה המתקדם והנפוץ ביותר

מיכל הדחה סמוי מספק יתרונות רבים לעסקים ולבעלי בתים. אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא היותו היגייני יותר מאשר שירותים מסורתיים, מכיוון שאין צנרת או מתקנים גלויים של אינסטלציה על הרצפה. המשמעות היא פחות תחזוקה הן לעסק והן ללקוחותיו.

מיכלי הדחה סמויים גם קלים יותר להתקנה מאשר סוגים אחרים של שירותים מכיוון שהם אינם דורשים צנרת או מתקנים על הרצפה, מה שאומר שניתן להתקין אותם בחדר קיים ללא צורך בעבודות שיפוץ גדולות.

מיכל הדחה סמוי הוא מיכל שירותים עם בור המים שלו בתוך הקערה. מדובר בסוג אסלה המאפשר ניקוי ותחזוקה קלים של האסלה.

קל לניקוי ותחזוקה, חיסכון טוב יותר במים מכיוון שהוא משתמש בפחות מים מאשר שירותים מסורתיים

מהן כמה בעיות נפוצות המתעוררות בעת שימוש במיכל הדחה סמוי?

כמה בעיות נפוצות המתעוררות בעת שימוש במיכל הדחה סמוי הן סתימות, הצפות ודליפות.

מיכלי הדחה סמויים מותקנים בדרך כלל ברצפה או בקיר של מיכל האסלה. הם עלולים להיות בעייתיים מכיוון שהם עלולים לגרום לסתימות ולצפיפות, מה שעלול להוביל לדליפות.

הם נועדו למנוע גיבויי ביוב, אך הם עלולים לגרום למספר בעיות. להלן כמה מהבעיות הנפוצות ביותר המתעוררות בעת שימוש במיכל הדחה סמוי.

ייתכן שהמיכל אינו מותקן כראוי או שאינו מותקן כלל.

אם יש גיבוי לבור ספיגה, המיכל עלול לעלות על גדותיו ולגרום לשפיכת ביוב לבית או לחצר שלך.

איטום האסלה עלול להישחק ולאפשר לגז ביוב להיכנס לבית או לחצר.

כיצד ניתן להתקין מיכל הדחה סמוי?

התקנת מיכל הדחה סמוי חשובה מאוד לבית או למשרד. התקנת מיכל הדחה סמוי יכולה להפוך את חדר האמבטיה שלך לפונקציונלי יותר. ניתן לעשות זאת על ידי התקנת מיכל הדחה סמוי בשירותים שלך.

ישנן דרכים רבות להתקין מיכל הדחה סמוי באסלה שלך, אך כמה מהדרכים הנפוצות ביותר הן:

  • התקנתו על גבי קערת השירותים
  • התקנתו בתחתית האסלה
  • התקנתו מתחת לקערת האסלה.

כיצד ניתן להשתמש במיכל הדחה סמוי?

מיכל הדחה סמוי הוא מיכל שיש לו שסתום הדחה בתחתיתו. ניתן להשתמש בו לאחסון מים לשטיפת אסלות, כיורים ומקלחות.

ניתן להשתמש במיכל הדחה סמוי אם אדם צריך לאחסן מים לשימוש חירום. זה שימושי כאשר אין אספקת מים או כאשר יש הגבלות על כמות המים שניתן להשתמש בה.

מיכלי הדחה סמויים מותקנים בדרך כלל בשירותים של בניין. הם משמשים כדי לשטוף את כל המים המלוכלכים לתוך מיכל אחד, אשר לאחר מכן מרוקן ומוחלף במים מתוקים.

אודות אילון אוריאל

אילון אוריאל כותב בלוגים כבר משנת 2018. ברוכים הבאים לבלוג שלי כאן תמצאו עמון מידע שימושי על כל מה שאתם צריכים לדעת על עולם האינטרט בהמון תחומים. המון מידע מקצועי וניסיון חיים אישי שלי שאני שמח לשתף איתכם. בנוסף מעדכן אתכם במבצעים ומוצרים שכדאי לרכוש באינטרנט בכל תחום.

פוסטים אחרונים שכתבתי

דילוג לתוכן