כיצד לימודים משפיעים על הצלחה בחיים

כיצד לימודים משפיעים על הצלחה בחיים

מחקר של אוניברסיטת פנסילבניה מצא שהמנבא הטוב ביותר להצלחתו של סטודנט בחיים הוא לא מנת המשכל שלו, אלא החוזק שלו. משמעות הדבר היא שסטודנטים שאינם מוכשרים אקדמית יכולים עדיין להצליח אם יש להם את הגישה ואת מוסר העבודה הנכונים.

המחקר מצא גם שתלמידים עם רמות גבוהות יותר של חוזק נוטים יותר לקחת על עצמם משימות קשות ולהתמיד כשהם מתמודדים עם מכשולים.

מחקרים הראו שלהשפעת הלימודים יש השפעה רבה על ההצלחה בחיים. מחקרים הראו גם שלסוג המחקר שבוחרים לעשות יש השפעה רבה על העתיד. לדוגמה, מחקרים מראים שסטודנטים שלומדים מתמטיקה, מדעים והנדסה נוטים יותר להצליח מאשר אלה שלומדים אמנויות ומדעי הרוח. לכן, לימודים והעשרת הידע הם חיוניים להצלחה בחיים.

מחקרים הראו שתלמידים שלומדים קשה בתיכון נוטים יותר להצליח בחיים.

חלק מהסיבות לכך הן:

1) הם מסוגלים לקבל עבודה בשכר גבוה יותר

2) אולי הם יוכלו להרשות לעצמם בית או דירה טובים יותר

3) יהיו להם יותר הזדמנויות זמינות עבורם

מה יותר חשוב לימודים או מוסר עבודה?

בעולם של היום, חשיבות החינוך מעולם לא הייתה גבוהה יותר. הכישורים והידע שתצבור מהלימודים יהוו את הבסיס לקריירה העתידית שלך.

עם זאת, חשוב לזכור שהיכולות שלנו אינן מוגבלות רק למה שאנו לומדים בבית הספר. מוסר העבודה שלנו יכול להיות גם גורם מפתח בקביעה עד כמה אנחנו מצליחים בהמשך החיים.

הכישורים והידע שאנשים צוברים מהלימודים יהוו את הבסיס לקריירה העתידית שלהם וחשוב לזכור זאת כאשר מחליטים כמה זמן ברצונך להשקיע בלימודים או במוסר העבודה.

הרבה אנשים יגידו שלימודים חשובים יותר ממוסר עבודה. אבל, במציאות, שניהם חשובים באותה מידה. הלימודים עוזרים לנו ללמוד ולצמוח כאדם. זה עוזר לנו להבין ולהעריך את העולם שסביבנו. מוסר עבודה הוא זה שיכול להקל על חיינו כי נוכל למצוא עבודה קלה יותר אם יש לנו מוסר עבודה טוב.

בעבר אנשים נהגו להאמין שלימודים חשובים יותר ממוסר עבודה. אבל עכשיו, זה לא המקרה. זה לא נדיר שאנשים מצליחים ללא השכלה פורמלית כלשהי. הם רק צריכים להיות בעלי מוסר עבודה חזק והם יכולים להצליח בחיים. לדוגמה, סטיב ג'ובס היה נושר מכללה שהפך לאחד המנכ"לים המשפיעים בהיסטוריה.

העולם המודרני השתנה רבות מאז שסטיב ג'ובס היה בחיים ואנחנו כבר לא יכולים לומר שלימודים חשובים יותר ממוסר עבודה. אנשים כמו ביל גייטס או מארק צוקרברג הם הוכחה חיה לכך שיש להם מוסר עבודה חזק זה הדבר החשוב ביותר בחיים.

אודות אילון אוריאל

אילון אוריאל כותב בלוגים כבר משנת 2018. ברוכים הבאים לבלוג שלי כאן תמצאו עמון מידע שימושי על כל מה שאתם צריכים לדעת על עולם האינטרט בהמון תחומים. המון מידע מקצועי וניסיון חיים אישי שלי שאני שמח לשתף איתכם. בנוסף מעדכן אתכם במבצעים ומוצרים שכדאי לרכוש באינטרנט בכל תחום.

פוסטים אחרונים שכתבתי

דילוג לתוכן