איך למנוע כניסת עכברים לבית?

איך למנוע כניסת עכברים לבית

רוצים לדעת איך למנוע כניסת עכברים לבית? הנה מספר שיטות שיעזרו לכם למנוע כניסת עכברים לבית.

  • הציבו מלכודות נגד עכברים בשטח שמחוץ לבית. (יש להשתמש בפיתיון יעיל).
  • חסמו את כל הפתחים האפשריים מהם יכולים להיכנס עכברים לבית.
  • יש להימנע מהשארת שאריות מזון בחוץ שיכולים למשוך עכברים לשטח הבית.
  • להימנע מגורטאות באזור הגינה (גורטאות שמספקות לעכברים מקום מסתור).
  • לפנות מזון חתולים (המציאות בישראל היא כזאת שיש עלייה חדה במאכילי חתולים שמשאירים מזון חתולים על המדרכה, המזון עם ריח חזק מאוד ויכול למשוך אליו גם עכברים).

עכברים הם בעיה נפוצה בבתים רבים. ישנן מספר דרכים שבהן תוכל למנוע מהם להיכנס לביתך.

הדרך הטובה ביותר להרחיק עכברים מהבית שלך היא לשמור אותו נקי וללא מקורות מזון. דרך נוספת היא להשתמש במלכודות כמו מלכודות הצמד או לוחות דבק. אבל אם אתה רוצה לעשות את המייל הנוסף, אתה יכול להשתמש בחומרים דוחים כמו שמן מנטה או פלפל קאיין.

עכברים לא יכולים לסבול את הריח והטעם של שני המרכיבים האלה ולכן הם יתרחקו מהבית שלך לזמן מה.

עכברים רבים ומכרסמים אחרים נמצאו נכנסים לבתים. הם נמשכים למזון ולמים שבני אדם משאירים אחריהם.

הדרך הנפוצה ביותר למנוע כניסת עכברים לבית היא איטום הפתחים בכל צידי הבית. זה ימנע מהם להיכנס דרך חלונות, דלתות או מרווחים בין קירות.

ישנן כמה דרכים אחרות למנוע עכברים להיכנס לביתך גם כן:

  • שמור על ביתך נקי וללא שאריות מזון ופסולת. זה יקשה עליהם למצוא מקום לינה או ארוחה לאכול.
  • אם יש לך חיות מחמד, ודא שהן לא מושכות עכברים לבית שלך על ידי השארת מזון בחוץ.

עכברים הם אחד המזיקים הנפוצים וההרסניים ביותר. הם גורמים נזק רב למזון, לצמחים ואפילו למבנים.

ישנן דרכים רבות למנוע עכברים להיכנס לביתך. אפשר לנסות להשתמש בחומרים דוחים, מלכודות או אפילו פיתיונות רעילים. עם זאת, שיטות אלה דורשות זמן ומאמץ אשר לאנשים רבים אין את הזמן עבורם.

התקנת מערכת הדברה אלקטרונית נגד עכברים

הדברה אלקטרונית נגד עכברים

הדברה אלקטרונית נגד עכברים היא מכשיר הפולט גלים קוליים כדי לדמות צליל של חרק. ניתן להשתמש במכשיר זה בבתים ובגנים כדי לשלוט באוכלוסיית העכברים.

המכשיר האלקטרוני ממוקם ליד חור בעכבר והוא יפלוט גלים קוליים הדומים לצליל של חרק. גלים אלו נוצרים על ידי גבישים פיזואלקטריים, היוצרים גלי קול כאשר מופעל עליהם חשמל. האלקטרונים בגבישים אלה רוטטים כאשר הם נרגשים על ידי זרם חשמלי חיצוני, ומייצרים גלי קול בתדרים הנעים בין 20-200 קילו-הרץ. ניתן לכוונן את הדוחה האלקטרוני בין 0-100 קילו-הרץ, בהתאם לגודל אוכלוסיית העכברים.

הדברה אלקטרונית נגד עכברים היא המצאה חדשה שעוזרת להרוג מכרסמים. מדובר במכשיר שפולט זרם חשמלי במתח נמוך והורג מכרסמים ללא נזק לבני אדם או לבעלי חיים אחרים.

ניתן להשתמש בהדברה אלקטרונית נגד עכברים בדרכים שונות. למשל, אנשים יכולים להשתמש בו כחלופה לשימוש ברעלים או במלכודות, שעלולים להזיק לסביבה אם לא משתמשים בהם כראוי.

הדברה אלקטרונית – יתרונות VS חסרונות

הדברה אלקטרונית היא מושג חדש יחסית, אך כבר נעשה בהם שימוש בתחום החקלאות. מהם היתרונות והחסרונות בשימוש בחומרי הדברה אלו?

חומרי הדברה אלקטרוניים משתמשים בחיישנים כדי לזהות מזיקים ולאחר מכן משחררים כימיקלים שהורגים אותם. ניתן להשתמש בהם על יבולים ולהפיק אותם ללא השפעות מזיקות על בני אדם או בעלי חיים.

היתרונות של שימוש בחומרי הדברה אלקטרוניים הם בכך שהם יכולים לחסל מזיקים מבלי לפגוע בשום יצור חי. החסרונות בשימוש בחומרי הדברה אלקטרוניים הם שצריך להחליף את החיישנים באופן שוטף, וזה יקר וגוזל זמן.

הדברה אלקטרונית היא דרך מצוינת לחסל מזיקים מבלי לפגוע בכלום או באף אחד אחר.

שוק ההדברה האלקטרונית מפוצץ בשנים האחרונות, כאשר חברות רבות מתחרות להציע את הטכנולוגיה העדכנית ביותר. אחד מחומרי ההדברה האלקטרונים הפופולריים והשנויים במחלוקת הוא הדוחה יתושים אלקטרוני.

דוחי יתושים אלקטרוניים שנויים במחלוקת מכיוון שהם אינם יעילים כמו עמיתיהם המסורתיים. ישנם גורמים רבים נוספים התורמים ליעילותו של חומר הדברה מסורתי, כגון סוג קוטל החרקים בו משתמשים וכיצד הוא מתפזר על פני שטח גדול. גורמים אלו מקשים על דוחה יתושים אלקטרוני להיות יעיל כמו חומר מסורתי.

הדברה אלקטרונית נגד עכברים – מכשירי זרם

הדברה אלקטרונית היא מכשיר שפולט זרם חשמלי כדי להרוג מכרסמים. המכשירים בדרך כלל מופעלים על ידי סוללה ופולטים גלי רדיו כדי להרוג מכרסמים. כמו כן, ניתן למצוא חומרי הדברה אלקטרוניים הפולטים גלי קול על-קוליים, שאינם מזיקים לבני אדם. חומרי הדברה אלקטרוניים משמשים בדרך כלל במחסנים, במחסנים עם מוצרי מזון ובמקומות אחרים בהם קיים סיכון גבוה להדבקה במכרסמים.

השימוש במכשירי הדברה אלקטרוניים נמצא במגמת עלייה בשל נוחותם ויעילותם בהדברת מזיקים כמו עכברים. עם זאת, אנשים מסוימים מאמינים שמכשירים אלו גורמים נזק לסביבה מכיוון שהם משחררים קרינה אלקטרומגנטית לסביבה שעלולה לשבש את התנהגותם ובריאותם של אורגניזמים אחרים.

יש עכבר בבית – מה עושים?

ראשית מומלץ להזמין לוכד עכברים שיגיע ויפנה את העכבר בצורה הומאנית, לא תמיד זה יהיה נכון להציב מלכודות כי יכול לקחת זמן רב עד שהעכבר ייכנס למלכודת ולכן הוא ימשיך לעשות נזקים בבית.

העכבר בבית היא בעיה נפוצה שאנשים רבים מתמודדים איתה. אם אתה אחד מהם, מאמר זה מספק כמה עצות מועילות כיצד להתמודד עם זה.

ישנן שלוש שיטות פופולריות להתמודדות עם עכברים:

1) אנשי מקצוע בהדברה משתמשים בפתיונות ומלכודות כדי לתפוס ולהוציא את העכברים.

2)אפשר לנסות ללכוד את העכבר באמצעות מלכודת תוצרת בית או באמצעות מלכודת חיה.

3) אפשר לנסות לפתות את העכבר החוצה מהבית באמצעות מזון או פיתיון מים.

המאמר נכתב בשיתוף הלוכד המהיר – החברה המובילה בישראל ללכידת כל סוגי המכרסמים לרבות הדברת כל סוגי המזיקים.

אודות אילון אוריאל

אילון אוריאל כותב בלוגים כבר משנת 2018. ברוכים הבאים לבלוג שלי כאן תמצאו עמון מידע שימושי על כל מה שאתם צריכים לדעת על עולם האינטרט בהמון תחומים. המון מידע מקצועי וניסיון חיים אישי שלי שאני שמח לשתף איתכם. בנוסף מעדכן אתכם במבצעים ומוצרים שכדאי לרכוש באינטרנט בכל תחום.

פוסטים אחרונים שכתבתי

דילוג לתוכן